Last Of November ~

30th Nov. Last day of this month ~
Say GD bye to nov, And say hello to DEC ~

Finish all the C2P assignment ~~
and now just sit for the mid-term test ~ and *make good test jek ~(if have la)

study, do revision, assignment, Test, presentation, keep on coming

Stress~
sleepy, straight away sleep in the class *jz 10/20min la ~
Tired, tired... study until night, my eyes become like this jor -.-
 NO, is like this  ._.  DOT~

ganyiuuu ~~ bek tahan ~

next two month is my BIGBIG bufday ~
Dai gou Lui jor ~
Hey, all my lovely, Dear, babe, BRO, Best fren ~
PLS remember ya ~ my bufday is coming SOON
Celebrate with ME ya ~ *buy a lot a lot Present/ just give miii a BIGBIG ANGBAO ~
hehe~~

英文写格,的确有点><词穷~
哈哈,转换华语吧~
十一月~两年前的这个月,我还在做工~
我开始想念工作的时候,和我一起工作的你们~

老弟_KISHAR
有帅没有?不是讲我啦,我是有点帅拉~我老弟比较帅~(*^__^*) 嘻嘻……
没看过我这一面?哈哈,是否有吓到?
偷偷告诉你,我是属于这类型的~哈哈~~不要误会什么哦~我是喜欢_中性打扮啦~

想起很多很多~>< 最近我就超想她的~对KISHAR是女的~
哈哈~

有点讲太远去了~
十一月,勾起很多回忆~
十一月,忙得不可开交~真的是,得闲死唔得闲病啊~
十一月,凶月~有血光之灾~
十一月,严重缺钱~这个应该是每个月都是~
十一月,单身日啊~小姐,你好像单很久了吧~
十一月,不单单是自己有问题,家,又有问题~

hAIZZZZ, 一定是没拜拜~所以那样~
好啦,不要再讲下去,越讲越emo去~~

*完*

Comments

Popular posts from this blog

Monday No Blue ~

Macaron_____马卡龙

05NovOutGoingWithBabesss